Η υπόσχεση που τηρείται απαρέγκλιτα στην προσφορά υπηρεσίας – προιόντος.
Ο μοναδικός τρόπος που υπερτερεί συγκριτικά από τα υπόλοιπα που υπάρχουν.
Αυτό το άριστο που πιστεύει ο πελάτης για μία εταιρεία/οργανισμό από εμπειρία η μετάδοση.
Συναίσθημα εμπιστοσύνης που δημιουργείται μέσω της αλληλεπίδρασης με ένα προϊόν ή υπηρεσία ή με μία εταιρεία σε σταθερή βάση.
Η κερδισμένη αξία ενός ανθρώπου ή ενός οργανισμού-εταιρείας.
Ικανοποίηση στο σύνολο προσδοκιών .
Η εμπιστοσύνη από έναν πελάτη σε μία επιχείρηση.
Ένα σύνολο από μοναδικά οφέλη σε προιόν, ταχύτητα, service και after.
Η θετική εμπειρία που έχει ένας πελάτης και την μεταδίδει. Η πιο ακριβή διαφήμιση .
Η εντύπωση που έχει μείνει μετά την τελευταία συναλλαγή.
Γιατί πρέπει να κερδίσουμε το «Branding»;
Ένας γκουρού είπε κάποτε.
Μπορεί να κερδίσεις έναν καλό πελάτη με ένα φυλλάδιο ασήμαντης αξίας. Αν τον χάσεις όσα και να ξοδέψεις ίσως να μην τον ξανακερδίσεις ποτέ.
Πάντοτε η τελευταία αλληλεπίδραση με τον πελάτη είτε σε υπηρεσία είτε σε προιόν να είναι αφορμή καλού λόγου για την εταιρία σας.
Οι άνθρωποι πλέον δεν θέλουν περισσότερες πληροφορίες ή προϊόντα ή υπηρεσίες. Θέλουν εμπιστοσύνη περισσότερο από ποτέ και παράλληλα θέλουν να μπορούν να πιστέψουν σε σας, στους στόχους σας, στην επιτυχία σας, στην εταιρία σας.